En el bulevar Bicentenario de la plaza Bolívar de Guacara, este jueves el alcalde Johan Castañeda entregó 78 documentos de propiedad a igual número de familias de los sectores Tricentenario y Las Casitas de San Agustín, con el propósito de reconocer el derecho a los pisatarios originarios sobre la tenencia de sus tierras.

2 comentarios en «Alcalde Johan Castañeda entregó 78 títulos de tierras urbanas a familias de San Agustín y Tricentenario»
  1. Wist je dat er onlangs voor het eerst 3D-filmpjes van sperma in beweging zijn gemaakt?
    Op dit moment wordt de spermaconcentratie en beweeglijkheid van sperma vastgesteld onder de microscoop.

Deze methodes zijn tweedimensionaal. Door 3D-filmpjes van sperma
    te onderzoeken, kan tevens de diepte (z-positie) achterhaald worden. En uiteraard de.